آیا تا به حال GFR 50، 54 و 60 به چه معناست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا GFR 50، 54 و 60. به حال به چه معناست؟ آیا این بدان معناست که GFR بهبود یافته است؟ از ارزش آن، سطح GFR در حال بهبود است، که نشان می دهد این بیماری است به خوبی می رود. اما در واقع، ما می توانیم آن را مانند این تشخیص نیست، زیرا بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح GFR را تحت تاثیر قرار وجود دارد، بنابراین ما باید آن را از تمام جنبه های تشخیص.

همانطور که همه ما می دانیم بیماری مزمن کلیه باید پنج مرحله، در مراحل مختلف در سطح GFR متفاوت است. GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یک دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که برای پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب.

GFR چیست؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) اندازه گیری که چگونه به خوبی کلیه های شما فیلتر ضایعات از خون شما است، و می توان آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون شما را برآورد.

چگونه آن را محاسبه کنیم؟

به منظور کمک به مردم در مورد سطح GFR خود روشن می دانم که ما در پست ماشین حساب در وب سایت ما، اینجا را کلیک کنید برای محاسبه سطح GFR خود را.

برای افراد مبتلا به GFR کمتر از 60، آنها در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آن را یک مرحله حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله هستند، کلیه خود را در حد متوسط آسیب دیده است، به طوری که تقاضا فورا درمان، بنابراین برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. اگر درمان نشود، این بیماری خواهد شد خارج از کنترل و سقوط به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال، پس از آن مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

فرم بالا ما می دانیم که ما باید مطمئن تشخیص بیشتر به می دانم که آیا GFR افزایش سطح 50-60 است نشان می دهد این بیماری به خوبی یا نه می رود، اما هر چقدر، مرحله 3 مرحله برگشت پذیر است، بنابراین شانس. اگر شما هر گونه کمک نیاز انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/3952.html





:: برچسب‌ها: اصول CKD، GFR 50، GFR 54، GFR 60 ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: